okt 042012
 

Op de Tweet van Xander waar ik in de vorige post Geen respect voor de Customer zijn portemonnee aan refereerde kwamen gisteravond via Twitter snel een tweetal reacties van @Frankwatching1:

@xzelders Hoi! Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Fijn dat je het even meldt. Ik geef het even door! ^PT
@xzelders Xander, er wordt aan gewerkt. Heel erg bedankt dat je het doorgaf! ^PT

De mensen van Frankwatching pakken het op gaat er dus wat aan doen. Hulde!2

Dit geeft aan dat mijn vermoeden klopt: Aandacht voor design, functionaliteit (en performance aan de server kant), maar niet of onvoldoende de portemonnee van de bezoeker.

Ik hoop ECHT dat ook anderen dit signaal alsnog oppakken want anders gaat het hen bezoekers kosten (als dat al niet gebeurd is).


  1. Wat isTwitter toch een geweldig communicatie-middel! 

  2. Ik ga over een maandje of zo nog es checken of het iets heeft opgeleverd. 

_______________ » Download deze post als een e-book

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)